ارتباط با
دیده بان نت

دفتر مرکزی

کرمان – خیابان سادات خوشرو نبش کوچه 10

شنبه — پنجشنبه : 8 صبح الی 15 عصر

 تلفن کشوری 1571 داخلی 4385

ایمیل : info@didi.ir

فرم تماس

    سوالات متداول

    1مشکل فنی یا سوال دارم. از چه طریقی تماس بگیرم؟

    بهترین راه برای تماس با تیم پشتیبانی ما، از طریق سامانه تیکتینگ در پنل https://my.didicloud.ir می‌باشد.

    2مدل محاسبه ترافیک مصرفی چگونه است؟

    هزینه ترافیک ورودی (Inbound) بر اساس نوع پکیج مصرفی متغیر می‌باشد و ترافیک خروجی (Outbound) شما محاسبه در حال حاضر به صورت رایگان محاسبه می‌گردد.

    3آیا از IPv6 پشتیبانی می‌کنید؟

    بله، در حال حاضر می‌توانید به صورت رایگان از IPV6 استفاده کنید.

    4آیا امکان پشتیبان‌گیری از سرور ابری خود را دارم؟

    بله، شما می‌توانید از سرورهای ابری خود پشتیبان بگیرید. هزینه پشتیبان‌گیری بر اساس فضای دیسک که استفاده می‌کنید از حساب شما کسر می‌گردد. اگر به صورت خودکار فعال کرده باشید، از نیمه شب شروع و بر اساس حجم و زمان‌بندی سامانه در صف قرار داده شد و انجام خواهد گرفت.

     
    5آیا برای سرورهای ابری که خاموش هستند، باید هزینه ای پرداخت کنم؟

    در صورتی که سرور ابری خود را خاموش کنید، فقط هزینه فضای ذخیره سازی و هزینه IPv4 از حساب شما کسر خواهد شد. اگر نیازی به سرور ابری خود ندارید، جهت جلوگیری از کسر هر گونه هزینه‌ای از حساب خود، آن را از طریق کنترل پنل خود حذف (Destroy) کنید.